Utworzono: 15 kwiecień 2016 Poprawiono: 17 sierpień 2020
Zakup narzędzi, materiałów i części do pojazdów
Data ogłoszenia: 2020-08-17
Termin składania ofert / wniosków: 2020-09-15 godzina: 24:00
UWAGA
Został udostępniony nowy PLIK DO SKŁADANIA OFERT NA NAPRAWY, do bazy o nazwie „NAPRAWY PAŹDZIERNIK 2020”.
Zapraszamy do składania ofert do dnia 15.09.2020 r.
Uwaga od dnia 17.03.2020 obowiązuje nowa treść „Oświadczenia – edycja 5”.
INFORMACJE
DOTYCZĄCE ZASAD I SPOSOBÓW SKŁADANIA OFERT NA DOSTAWY CZĘŚCI I MATERIAŁÓW KUPOWANYCH PRZEZ MIEJSKIE ZAKŁADY AUTOBUSOWE SP. Z O.O POZA PRZETARGAMI
Cały asortyment części i materiałów kupowanych przez Spółkę podzielony został na grupy:
1. CZĘŚCI AUTOBUSOWE NOWE – zawierająca części zamiennych do autobusów.
2. MATERIAŁY POMOCNICZE
– zawierająca materiały
pomocnicze, materiały eksploatacyjne, części do maszyn i urządzeń, środki
czystości, materiały biurowe itp.
3. NARZĘDZIA – zawierająca narzędzia ręczne, sprzęt pomiarowy, elektronarzędzia
4. CZĘŚCI DO NAPRAWY
– zawierająca części zamienne przekazywane do naprawy prowadzonej
przez firmy zewnętrzne.
W załączonych poniżej plikach PDF zapisane są zasady oraz
sposoby postępowania w celu złożenia oferty dla poszczególnych wymienionych
powyżej grup asortymentowych. Zamieszczamy również pliki Excel które zawierają informacje
dotyczące poszczególnych pozycji asortymentowych umożliwiające złożenie oferty. Zapraszamy do zapoznania się z zamieszczonymi poniżej
informacjami i oczekujemy na Państwa oferty.
Terminy składania ofert i ich obowiązywania:
CZĘŚCI AUTOBUSOWE
Nazwa bazy danych | Koniec okresu przyjmowania ofert | Okres obowiązywania oferty – bazy danych |
Części marzec 2020 | 16 lutego 2020 r | od 1 marca do 31 sierpnia 2020 r |
Części wrzesień 2020 | 16 sierpień 2020 r | od 1 września do 29 lutego 2021 |
MATERIAŁY POMOCNICZE
Nazwa bazy danych | Koniec okresu przyjmowania ofert | Okres obowiązywania oferty – bazy danych |
Materiały Czerwiec 2020 | 17 maja 2020 r | od 1 czerwca do 30 listopada 2020 r |
Materiały Grudzień 2020 | 15 listopada 2020 r | od 1 grudnia do 31 maja 2021 r |
NARZĘDZIA
Nazwa bazy danych | Koniec okresu przyjmowania ofert | Okres obowiązywania oferty – bazy danych |
Narzędzia Maj 2020 | 15 kwiecień 2020 r | od 4 maja do 31 października 2020 r |
Narzędzia Listopad 2020 | 15 październik 2020 r | od 2 listopada do 30 kwietnia 2021 r |
CZĘŚCI DO NAPRAWY
Nazwa bazy danych | Koniec okresu przyjmowania ofert | Okres obowiązywania oferty – bazy danych |
Naprawy Kwiecień 2020 | 15 marzec 2020 r | od 1 kwietnia do 30 września 2020 r |
Naprawy Październik 2020 | 15 wrzesień 2020 r | od 1 października do 31 marca 2021 r |
W przypadku wpłynięcia mniej niż 3 oferty na poszczególnych pozycjach asortymentowych zastrzegamy sobie prawo do przeprowadzenia dodatkowego zapytania o cenę. W przypadku materiałów sezonowych oraz sytuacjach wyjątkowych przewidujemy wystosowanie dodatkowego zapytania o cenę. Zapytanie będzie kierowane przynajmniej do wszystkich oferentów, którzy złożyli oferty do bazy.
Prosimy o dołączanie do każdej dostawy kopii zamówienia, którego dotyczy ta dostawa.
Oferty prosimy przesyłać na adres: logistyka@mza.waw.pl
W przypadku wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt:.
Małgorzata Puławska (0-22) 5687-656, e-mail: malgorzata.pulawska@mza.waw.pl
Michał Mańczak (0-22) 5687-646, e-mail:michal.manczak@mza.waw.pl
Mirosław Pietruszka (0-22) 5687-670, e-mail:miroslaw.pietruszka@mza.waw.pl
Tomasz Burdon (0-22) 5687-640 e-mail: tomasz.burdon@mza.waw.pl Kierownik Wydziału Logistyki